info o objednávkach: po–pi 8–15:30
+420 776 008 028
info o tovaroch: po–ne 10–18
+421 911 880 456

Top značky

INŠPIRÁCIE Výpredaj DARČEKOVÉ POUKAZY

Top značky

Scott Spark 900 TR Celoodpružený horský bicykel

Že dokonalý horský bicykel neexistuje? Pravdepodobne ste ešte nestretli úplne nový SCOTT Spark 900 TR. Je neuveriteľne rýchly, ultraľahký a ultra schopný vo všetkých typoch terénu. Navyše vyzerá skvelo. Singletrail? Downhill? Preteky? Pustí…

viac

Veľkosť / výška Vašej postavy

5 809,30 €
8 299 €

Alternatívy

  • karbón
    materiál rámu
  • 12kg
    Hmotnosť bicykla
  • 29"
    priemer kolies

Že dokonalý horský bicykel neexistuje? Pravdepodobne ste ešte nestretli úplne nový SCOTT Spark 900 TR. Je neuveriteľne rýchly, ultraľahký a ultra schopný vo všetkých typoch terénu. Navyše vyzerá skvelo. Singletrail? Downhill? Preteky? Pustí sa s vami do všetkého.
Upozorňujeme, že špecifikácie bicyklov sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.

Prehľad

Značka SCOTT Model SCOTT Spark Zameranie MTB,
Down Country
Materiál rámu karbón Brzdy Shimano XT M8120 4 Piston Disc Odpruženie celoodpružené Hmotnosť v kg cca 12 Nosnosť (hmotnosť bicykla + jazdca + batožiny) kg 128kg,
Celková hmotnosť zahŕňa bicykel, jazdca, vybavenie a ďalšiu batožinu
Pedále nie sú súčasťou

Parametre

Rám Spark Carbon HMF,
Integrated Suspension Technology,
Flex Pivot / Adjustable head angle,
Syncros Cable Integration System,
BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Vidlica FOX 34 Float Factory Air / Kashima FIT4,
3-Modes with low Speed adj. / Kabolt 15x110mm axle / 44mm offset,
tapered steerer / Lockout / Reb. Adj.,
130mm travel
Tlmič FOX NUDE 5T Factory EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
Custom large Air volume / DPS / Kashima / Reb. Adj.,
Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
Systém tlmenia SCOTT TwinLoc 2 Technology,
Suspension & Dropper Remote,
3 Suspension modes
Hlavové zloženie Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System,
Stainless,
+-0.6° head angle adjustment,
ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Prehadzovačka SRAM X0 Eagle AXS Transmission 12 Speed,
Wireless Electronic Shift System
Radenie SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller Kľuky SRAM X0 Eagle Transmission,
DUB / 55mm CL / 32T
Stredové zloženie SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm Riadidlá Syncros Fraser iC SL DC Carbon,
0° rise / back sweep 8° / mini Rise / 760mm,
Syncros Performance XC lock-on grips
Sedlovka FOX Transfer Factory Dropper Post Kashima,
31.6mm / S size 125mm / M size 140mm / L size 150mm / XL size 150mm
Sedlo Syncros Tofino 1.5 Regular,
Titanium rails
Kolesá Syncros Silverton 1.0-30 6 Bolt,
F: 15x110mm,
R: 12x148mm,
30mm Tubeless ready Carbon rim 28H,
DT Swiss Ratchet Hubs / XD Driver,
SRAM TyreWiz / Syncros SL Axle w/Removable Lever,
with 6mm Allen,
T30 and T25 Tools
Reťaz SRAM CN X0 Eagle Transmission Kazeta SRAM X0 Eagle XS 1295 Transmission 10-52 Plášte Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO,
Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Soft,
Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip
Priemer kolies 29" Sezóna 2025 Kód produktu 420873012

Technológia Evo Lap

80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.

Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.

Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.

Nastaviteľný uhol hlavovej trubky

V novom modeli Spark môžete nastaviť uhol sklonu hlavy o 0,6 stupňa. Toto je možné vykonať bez prerezávania káblov alebo odvzdušňovania bŕzd. Stačí odmontovať riadidlá, otočiť hlavové zloženie o 180 stupňov a znova ho namontovať.

Patentovaný integrovaný systém odpruženia

Integrovaná platforma tlmičov umožnila zlepšiť vlastnosti odpruženia bez zvýšenia hmotnosti.

Pre optimálny výkon tlmiča musí byť prenos sily čo najpriamejší. Pri prechode tlmiča kompresiou chceme zabrániť neefektívnym bočným pohybom (do strán vzhľadom na smer jazdy).

Pomocou integrovaného tlmiča môžeme túto funkciu zlepšiť niekoľkými spôsobmi. Po prvé, konštrukcia rámu okolo tlmiča a s uchytením čapu je navrhnutá oveľa tuhšie, čo podporuje účinnejší prenos sily. Väčšie ložiská na čape sedlovej trubky túto oblasť ešte viac spevňujú a znižujú zbytočný pohyb. Integrovaná technológia odpruženia umožňuje navrhovať rámy s nižším umiestnením tlmičov, čím sa znižuje ťažisko. Výsledkom je lepšie ovládanie bicykla a stabilnejšia a istejšia jazda pre koncového používateľa.

SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT

The Spark's single-pivot rear setup is ideal for technical cross-country racing and fast singletrack is the best approach. The Spark's suspension design has very specific and proven kinematics. The use of a pin in the seatpost is ideal for bikes with this travel. This allows to keep the weight of the system very low while ensuring optimum suspension performance.

TECHNOLÓGIA TLUMENIA NUDE

Tlmiče s technológiou Nude sú neoddeliteľnou súčasťou celoodpružených kolies SCOTT už takmer dve desiatky rokov. V úzkej spolupráci s našimi partnermi v oblasti tlmenia pokračujeme v aktualizácii tejto technológie, aby ste mali vždy tú najlepšiu podporu, či už pretekáte na najvyššej úrovni svetového pohára alebo sa chystáte na veľkú cyklotúru do hôr.

Systém tlmenia Twinlock

Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.

Súvisiace

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁTENIE DO 30 DNÍ
  • SLUŽBY
  • VERNOSTNÝ PROGRAM

Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.