Model Scott Genius 940 je postavený na filozofii a dizajne najmodernejších bicyklov tejto značky. Trailové vlastnosti a moderná geometria z neho vytvára perfektného spoločníka na dlhé vychádzky po horách, kedy pre náročnejšie zjazdy oceníte…
Model Scott Genius 940 je postavený na filozofii a dizajne najmodernejších bicyklov tejto značky. Trailové vlastnosti a moderná geometria z neho vytvára perfektného spoločníka na dlhé vychádzky po horách, kedy pre náročnejšie zjazdy oceníte 150mm zdvihy. Indikátor na vonkajšej strane vahadla umožňuje jazdcovi ľahko nastaviť sag a určiť tak, aký veľký zdvih používa. Rám Genius ponúka jednoduchú zmenu hlavového uhla o 0,6 stupňov bez nutnosti zásahu do kabeláže. Ďalej disponuje novým štandardom uchytenia pätky UDH (Universal Derailleur Hanger), ktorý poskytuje montáž najnovších sád radenia. Veľký servisný otvor zaistí pohodlné nastavenie tlaku v tlmiči, pričom uľahčí aj prácu s kabelážou. Pomocou systému twinloc prepnete priamo z riadidiel žmurknutím oka vidlicu aj tlmič medzi plne otvoreným, trail a zamknutým režimom.
O pohon a radenie sa stará moderná 12-rýchlostná sada v kombinácii s prevodníkom s 32 z. od spoločnosti Sram. Brzdový systém Shimano je zárukou spoľahlivosti, brzdného účinku a ľahkej údržby. Moderný 30mm ráfik v kombinácii s plášťami Maxxis sa postarajú o pohodlnú a rýchlu vychádzku v akomkoľvek teréne. Teleskopická sedlovka s veľkým zdvihom je zárukou jednoduchšej jazdy smerom dole.
Nastavenie sagu a kontrola zdvihu je na novom modeli Genius jednoduchšie ako predtým. Indikátor na vonkajšej strane vahadla umožňuje jazdcovi ľahko nastaviť sag
a určiť, aký veľký zdvih používa.
Genius je vybavený prepracovaným kokpitom Hixon od značky Syncros. Vzhľadom na to, že integrácia kabeláže je dosť unikátna záležitosť, bol model Hixon navrhnutý tak, aby ju sčasti vyriešil. Konštruktéri Syncros zapracovali na tvare, ktorý by umožnil viesť kabeláž pod riadidlami a po stranách predstavca, než sa zanorí do hlavového zloženia s integrovanými plastovými časťami, aby všetko pôsobilo čisto a efektívne. Nedochádza tak k zalomeniu ani prekrúteniu kabeláže a predná časť kolesa je úhľadnejšia. Všetky riadidlá a predstavce Syncros ponúkajú niekoľko možností na uchytenie computera, svetla a kamery, a to ako na riadidlách, tak pod nimi.
Pri celkom novom Genia je prístup k nášmu patentovanému integrovanému tlmiču jednoduchší ako predtým. Stlačte tlačidlo, odstráňte kryt a prístup je voľný. Odtiaľ je nastavenie odskoku, tlaku vzduchu atď. už len na dosah prsta.
Až budete hotoví, nacvaknite kryt späť a môžete frčať.
Tlmiče s technológiou Nude sú neoddeliteľnou súčasťou celoodpružených kolies SCOTT už takmer dve desiatky rokov. V úzkej spolupráci s našimi partnermi v oblasti tlmenia pokračujeme v aktualizácii tejto technológie, aby ste mali vždy tú najlepšiu podporu, či už pretekáte na najvyššej úrovni svetového pohára alebo sa chystáte na veľkú cyklotúru do hôr.
Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.