Stavte na cestný bicykel, ktorý zbiera etapové víťazstvá i prvé miesta v klasikách ako Paríž-Roubaix. SCOTT Foil RC 20 je najvšestrannejší aero model na trhu, navyše za skvelú cenu. Pyšní sa perfektnou geometriou, vďaka čomu ušetríte cenné…
Stavte na cestný bicykel, ktorý zbiera etapové víťazstvá i prvé miesta v klasikách ako Paríž-Roubaix. SCOTT Foil RC 20 je najvšestrannejší aero model na trhu, navyše za skvelú cenu. Pyšní sa perfektnou geometriou, vďaka čomu ušetríte cenné sekundy. Vnútorne vedená kabeláž, špičkové radenie i komponenty pomôžu k prvenstvu v každých pretekoch.
XXS/47 | XS/49 | S/52 | M/54 | L/56 | XL/58 | XXL/61 | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 70.5 ° | 71.0 ° | 72.0 ° | 72.5 ° | 73.0 ° | 73.3 ° | 73.3 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 110.0 MM | 115.0 MM | 130.0 MM | 150.0 MM | 170.0 MM | 190.0 MM | 210.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 510.0 MM | 520.0 MM | 535.0 MM | 550.0 MM | 565.0 MM | 580.0 MM | 595.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 715.9 MM | 729.4 MM | 753.6 MM | 773.5 MM | 798.8 MM | 812.9 MM | 837.3 MM |
E | BB OFFSET | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM |
F | BB HEIGHT | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM |
G | WHEEL BASE | 972.0 MM | 978.0 MM | 980.0 MM | 987.0 MM | 994.2 MM | 1,002.9 MM | 1,012.0 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 400.0 MM | 420.0 MM | 450.0 MM | 470.0 MM | 490.0 MM | 510.0 MM | 540.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 430.0 MM | 460.0 MM | 480.0 MM | 500.0 MM | 520.0 MM | 550.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 74.5 ° | 74.5 ° | 74.0 ° | 73.6 ° | 73.3 ° | 73.0 ° | 72.5 ° |
K | CHAINSTAY | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM |
L | REACH | 370.6 MM | 378.8 MM | 384.0 MM | 388.9 MM | 394.5 MM | 400.0 MM | 403.4 MM |
M | STACK | 502.6 MM | 509.0 MM | 526.7 MM | 547.5 MM | 568.3 MM | 588.5 MM | 607.7 MM |
N | STEM LENGTH | 90.0 MM | 90.0 MM | 100.0 MM | 110.0 MM | 110.0 MM | 120.0 MM | 120.0 MM |
Aj napriek tomu, že sa prvý Foil pýšil priamym okamžitým prenosom sily do pedálov, šikovne reagujúcim riadením, nízkou hmotnosťou a aerodynamickú výnimočnosťou, niektorí jazdci prahli po ešte väčšom komforte. Takže sme zvýšili vertikálnu pružnosť a pohodlie posunuli medzi kľúčové znaky špecifikácie nového Foilu. Napojenie zadných vzpier nového modelu je nízko, čo v súhre s upraveným a znateľne tenším tvarom zadných vzpier vedie k plynulej jazde aj na drsných cestách. Cieleným prístupom k zlepšeniu komfortu nového Foilu sa zvýšila vertikálnu pružnosť v oblasti sedlovej trubky o 86% oproti predchádzajúcemu modelu. Naviac sa pružnosť vidlice zvýšila o 11% v porovnaní s prvou edíciou.
80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.
Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.
Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.
Čistý a nekomplikovaný. Náš nový kombo kokpit Syncros umožnil viesť celú kabeláž kompletne vnútri - riadidlami, hlavovým zložením do rámu. Súčasť tzv. systému ICCR.
U modelov Addict RC a Foil je celá kabeláž elektronického i mechanického radenia vedená kompletne vnútri. Naši konštruktéri to vymysleli tak, že radenie, kvalita brzdenia ani tuhosť hlavovej trubky nijako neutrpeli. Pre mechanikov je teraz výmena kábla a údržba bicykla prekvapivo jednoduchá.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.