Objavte dámsky horský bicykel SCOTT Contessa Spark 930. Je mimoriadne rýchly, ľahký a ultra schopný v hocijakom teréne. Bonusom je prekrásny design. Hľadáte trailový bajk s malým zdvihom? Downcountry model? Bicykel na príležitostné preteky…
Objavte dámsky horský bicykel SCOTT Contessa Spark 930. Je mimoriadne rýchly, ľahký a ultra schopný v hocijakom teréne. Bonusom je prekrásny design. Hľadáte trailový bajk s malým zdvihom? Downcountry model? Bicykel na príležitostné preteky? Tu je. Upozorňujeme, že špecifikácie bicyklov sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.
V novom modeli Spark môžete nastaviť uhol sklonu hlavy o 0,6 stupňa. Toto je možné vykonať bez prerezávania káblov alebo odvzdušňovania bŕzd. Stačí odmontovať riadidlá, otočiť hlavové zloženie o 180 stupňov a znova ho namontovať.
Integrovaná platforma tlmičov umožnila zlepšiť vlastnosti odpruženia bez zvýšenia hmotnosti.
Pre optimálny výkon tlmiča musí byť prenos sily čo najpriamejší. Pri prechode tlmiča kompresiou chceme zabrániť neefektívnym bočným pohybom (do strán vzhľadom na smer jazdy).
Pomocou integrovaného tlmiča môžeme túto funkciu zlepšiť niekoľkými spôsobmi. Po prvé, konštrukcia rámu okolo tlmiča a s uchytením čapu je navrhnutá oveľa tuhšie, čo podporuje účinnejší prenos sily. Väčšie ložiská na čape sedlovej trubky túto oblasť ešte viac spevňujú a znižujú zbytočný pohyb. Integrovaná technológia odpruženia umožňuje navrhovať rámy s nižším umiestnením tlmičov, čím sa znižuje ťažisko. Výsledkom je lepšie ovládanie bicykla a stabilnejšia a istejšia jazda pre koncového používateľa.
The Spark's single-pivot rear setup is ideal for technical cross-country racing and fast singletrack is the best approach. The Spark's suspension design has very specific and proven kinematics. The use of a pin in the seatpost is ideal for bikes with this travel. This allows to keep the weight of the system very low while ensuring optimum suspension performance.
Tlmiče s technológiou Nude sú neoddeliteľnou súčasťou celoodpružených kolies SCOTT už takmer dve desiatky rokov. V úzkej spolupráci s našimi partnermi v oblasti tlmenia pokračujeme v aktualizácii tejto technológie, aby ste mali vždy tú najlepšiu podporu, či už pretekáte na najvyššej úrovni svetového pohára alebo sa chystáte na veľkú cyklotúru do hôr.
Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.