Vyjdite si za zážitkom na dámskom elektrobicykli SCOTT Patron eRIDE 910. Tento e-bike sa zrodil na celodenné jazdenie po trialoch. Medzi silné stránky patrí vynikajúca integrácia, precízna geometria a silný motor Bosch. Každý výšľap na…
Vyjdite si za zážitkom na dámskom elektrobicykli SCOTT Patron eRIDE 910. Tento e-bike sa zrodil na celodenné jazdenie po trialoch. Medzi silné stránky patrí vynikajúca integrácia, precízna geometria a silný motor Bosch. Každý výšľap na kopec i cesta dolu bude stáť za to. Upozorňujeme, že špecifikácie bicyklov sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.
Nový elektropohon Performance CX 4. generácie je oproti predchádzajúcej generácii o 48% menší a o 25% ľahší. Kompaktnejší, ale nie slabší, s maximálnym točivým momentom 75 Nm a 340% podporou výkonu jazdca. Vyberajte z 5 režimov jazdy alebo zvoľte komfortný režim eMTB, ktorý elektropodporu prispôsobuje automaticky podobne ako automatická prevodovka v aute.
Zásluhou veľkého dojazdu, dlhej životnosti, inteligentného systému správy batérie a jednoduchej manipulácie patria lítium-iónové batérie Bosch Power Tube k najmodernejším na trhu. Všetky tie desaťročia skúseností sa značke Bosch vyplatili! Väčšina našich rámov je kompatibilná s batériami 625 Wh, takže bez obáv vymeňte svoju stávajúcu 400 alebo 500Wh za silnejšiu Power Tube.
Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.
Na farebnom displeji vidíte jedným pohľadom všetko: rýchlosť, vzdialenosť, výkon, kadenciu, spotrebu kalórií – Kiox 300 je pripojený k wattmetru vo vnútri motora a zobrazuje všetky vaše údaje o fyzickej kondícii. Pomocou ovládača na riadidlách sa dajú ľahko zmeniť obrazovky a režimy alebo aktivovať asistenciu pri vedení bicykla. Pripojenie Bluetooth automaticky vyhľadá váš telefón, aby ste mohli aktualizovať a zdieľať informácie.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.