Staňte sa kráľom cestnej cyklistiky vďaka bicyklu SCOTT Addict RC 15. Tento ľahký a ultra rýchly bicykel je teraz integrovanejší než hocikedy pred tým. Či už sa usilujete o výsledky KOM, špurtujete na vrchol kopca alebo sa chystáte na únik…
Staňte sa kráľom cestnej cyklistiky vďaka bicyklu SCOTT Addict RC 15. Tento ľahký a ultra rýchly bicykel je teraz integrovanejší než hocikedy pred tým. Či už sa usilujete o výsledky KOM, špurtujete na vrchol kopca alebo sa chystáte na únik zo skupiny, Addict je ten najlepší parťák. Upozorňujeme, že špecifikácie bicyklov sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.
XXS/47 | XS/49 | S/52 | M/54 | L/56 | XL/58 | XXL/61 | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 70.5 ° | 71.0 ° | 72.0 ° | 72.5 ° | 73.0 ° | 73.3 ° | 73.3 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 97.0 MM | 102.0 MM | 115.0 MM | 135.0 MM | 155.0 MM | 175.0 MM | 193.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 520.0 MM | 530.0 MM | 540.0 MM | 550.0 MM | 565.0 MM | 580.0 MM | 600.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 720.0 MM | 740.0 MM | 755.0 MM | 778.0 MM | 798.0 MM | 818.0 MM | 838.0 MM |
E | BB OFFSET | -70.0 MM | -70.0 MM | -70.0 MM | -70.0 MM | -70.0 MM | -70.0 MM | -70.0 MM |
F | BB HEIGHT | 274.5 MM | 274.5 MM | 274.5 MM | 274.5 MM | 274.5 MM | 274.5 MM | 274.5 MM |
G | WHEEL BASE | 987.5 MM | 994.0 MM | 991.0 MM | 992.0 MM | 1,000.0 MM | 1,008.0 MM | 1,023.0 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 410.0 MM | 430.0 MM | 460.0 MM | 480.0 MM | 500.0 MM | 520.0 MM | 550.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 470.0 MM | 490.0 MM | 520.0 MM | 540.0 MM | 560.0 MM | 580.0 MM | 610.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 74.5 ° | 74.5 ° | 74.0 ° | 73.6 ° | 73.3 ° | 73.0 ° | 72.5 ° |
K | CHAINSTAY | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM |
L | REACH | 380.0 MM | 388.0 MM | 389.0 MM | 390.0 MM | 395.0 MM | 400.0 MM | 410.0 MM |
M | STACK | 504.0 MM | 511.0 MM | 526.5 MM | 548.0 MM | 568.5 MM | 588.0 MM | 606.0 MM |
N | STEM LENGTH | 90.0 MM | 90.0 MM | 100.0 MM | 110.0 MM | 110.0 MM | 120.0 MM | 120.0 MM |
O | CENTRE SADDLE - CENTRE BAR (HOR.) | 635.0 MM | 650.0 MM | 674.0 MM | 694.0 MM | 710.0 MM | 736.0 MM | 761.0 MM |
P | CENTRE SADDLE - CENTRE BAR (VERT.) | 92.0 MM | 105.0 MM | 106.0 MM | 103.0 MM | 100.0 MM | 106.0 MM | 115.0 MM |
Q | REACH CENTRE BAR | 454.0 MM | 463.0 MM | 474.0 MM | 485.0 MM | 492.0 MM | 507.0 MM | 518.0 MM |
R | STACK CENTRE BAR | 563.0 MM | 570.0 MM | 586.0 MM | 607.0 MM | 627.5 MM | 649.0 MM | 667.0 MM |
Na dosiahnutie čo najlepšieho prenosu energie vyvinuli naši inžinieri domček stredového zloženia, ktorý je najširší zo všetkých cestných bicyklov na trhu. Široký prierez a hladké prechody lepšie prenášajú zaťaženie a poskytujú bočne robustnú konštrukciu, ktorá zvyšuje efektivitu šliapania účinným prenosom energie do hnacej sústavy, a nie jej stratou v nechcenom ohybe rámu.
Pätky Addict RC sú navrhnuté na integráciu s pevnou osou zásluhou dizajnu dutej trubky, ktorý umožňuje zostrojiť jednoduchú ľahkú konštrukciu.
Naša nová, ultraľahká sedlová objímka váži len 12 g a je možné ju bez obáv použiť na karbónovú sedlovku, ktorá tak môže mať ešte nižšiu hmotnosť. (Hmotnosť sedlovky 142 g.)
80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.
Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.
Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.
U modelov Addict RC a Foil je celá kabeláž elektronického i mechanického radenia vedená kompletne vnútri. Naši konštruktéri to vymysleli tak, že radenie, kvalita brzdenia ani tuhosť hlavovej trubky nijako neutrpeli. Pre mechanikov je teraz výmena kábla a údržba bicykla prekvapivo jednoduchá.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.