Kto povedal, že jazda na elektrobicykli nie je poctivý šport, ešte nesedel na novom cestnom elektrobicykli SCOTT Addict eRIDE 30. Nezabudnite preto skoro vstať, lebo vďaka podpore pohonu od značky Bosch sa môžete smelo pustiť do tiahlych…
Kto povedal, že jazda na elektrobicykli nie je poctivý šport, ešte nesedel na novom cestnom elektrobicykli SCOTT Addict eRIDE 30. Nezabudnite preto skoro vstať, lebo vďaka podpore pohonu od značky Bosch sa môžete smelo pustiť do tiahlych stúpaní či strmých kopcov a najazdiť viac kilometrov ako pred tým. Range Booster k dispozícii.
24" | 26" | ||
HIGH BB Setting | LOW BB Setting | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 65.7 ° | 65.0 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 90.0 MM | 90.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 497.7 MM | 499.1 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 597.9 MM | 621.5 MM |
E | BB OFFSET | -13.0 MM | -21.0 MM |
F | BB HEIGHT | 305.0 MM | 325.0 MM |
G | WHEEL BASE | 1,078.3 MM | 1,080.2 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | ||
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 320.0 MM | 320.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 76.7 ° | 76.0 ° |
K | CHAINSTAY | 422.6 MM | 425.0 MM |
L | REACH | 366.8 MM | 360.0 MM |
M | STACK | 553.6 MM | 558.1 MM |
N | STEM LENGTH | 40.0 MM | 50.0 MM |
0 | TRAIL | 98.6 MM | 116.1 MM |
80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.
Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.
Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.